ورود به اینستاگرام
نوشته شده توسط : heyvatech

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

معرفی برنامه و سایت اینستاگرام

- ورود اینستاگرام از طریق کامپیوتر

نحوه ورود به اینستاگرام

- عضویت از طریق سایت اینستاگرام

- عضویت از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

ورود اینستاگرام از طریق موبایل

- مشکلات رایج اینستاگرام

اینستاگرام را می توان موفق ترین شبکه اجتماعی حال حاضر دانست. محبوبیت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام توجهات را به خود جلب کرده است ، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی دردنیا بیش از یک میلیارد نفر و در ایران بیش از سی میلیون کاربر می باشد که می توان گفت حداقل از هر سه ایرانی ، یک نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می نمایند. برای استفاده از این شبکه اجتماعی نیاز به عضویت دارید ، اما حتما لازم نیست اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید و از طریق گوشی موبایل خود وارد اینستاگرام شوید ، بلکه این امکان برای شما فراهم شده تا با یک مرورگر و دسترسی به اینترنت بتوانید از امکانات این شبکه اجتماعی استفاده نمایید. بنابراین شما برای ورود به اینستاگرام دو را ه پیش رو خواهید داشت ، یا از طریق اپلیکیشن یا از طریق مرورگر که در مقاله امروز موبایل کمک تلفنی هیواتک قصد داریم شما را با نحوه ورود اینستاگرام آشنا نماییم. اینستاگرام با بروزرسانی های اخیر خود به کاربران این اجازه را می‌ دهد تصاویر و پست‌‎های خود را از طریق وب‌ سایت instagram.com این سرویس و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، ارسال کنند.

قبل از این ، کاربرانی که به صفحه وب اینستاگرام وارد می ‎شدند، تنها می ‌توانستند فعالیت‎ هایی از قبیل مرور پست ‎ها، لایک کردن، ارسال نظر، جستجو و هشدارها را ببینید. اما در حال حاضر، با این آپدیت، کاربران با استفاده از مرورگر امکان پست تصاویر را در صفحه‌ شخصی خود خواهند داشت. همانطور که مشاهده می فرمایید اینستاگرام سعی کرده با گسترش امکانات خود در نسخه تحت وب و با استفاده از سایت ورود اینستاگرام به علاقه مندان این نسخه از ایستاگرام توجه ویژی ای نماید. بنابراین در گروه مشاوران هیواتک تصمیم گرفتیم مقاله ای در این خصوص منتشر نماییم. در مقالات قبلی هیواتک به تفصیل در خصوص ترفند های این شبکه اجتماعی محبوب صحبت کرده ایم که برخی از آن ها را در ذیل مشاهده می فرمایید. با مطالعه این مقاله نیز با ما همراه باشید.

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

بازگردانی اکانت اینستاگرام

حل مشکل وصل نشدن اینستاگرام​



معرفی برنامه و سایت اینستاگرام

همانطور که در مقدمه این مقاله بیان کردیم دو روش برای ورود به اینستاگرام وجود دارد. یک روش از طریق موبایل و یک روش از طریق سایت ورود اینستاگرام که از طریق مرورگر کامپیوتر امکان پذیر است. این دور روش را بصورت جداگانه بررسی خواهیم کرد. اما ابتدا به معرفی برنامه و سایت اینستاگرام می پردازیم. در فوریه سال ۲۰۱۰ برای نخستین بار به صورت رسمی برنامه اینستاگرام برای سیستم عامل آی ‌او اس در اپ استور منتشر شد. در آوریل سال ۲۰۱۲ نسخه اندروید برنامه اینستاگرام منتشر شد و در کمتر از یک روز، بیش از یک میلیون بار بارگیری شد و سرانجام در نوامبر سال ۲۰۱۲ نسخه وب اینستاگرام منتشر شد و دسترسی افراد برای نسخه وب از راه مرورگر امکان‌ پذیر شد.

 

 

ورود اینستاگرام

 

هرچند نسخه وب آن نسبت به نسخه‌های آی ‌او اس و اندروید محدودیت ‌هایی داشت. در سال ۲۰۱۴ نیز نسخه ویندوز موبایل برنامه اینستاگرام به صورت همگانی منتشر شد. بنابراین می توانید از دو طریق ورود به اینستاگرام را تجربه کنید. از طریق سایت اینستاگرام به نشانی instagram.com و همچنین از طریق اپلیکیشن اینستاگرام که می توانید از هر کدام از آن ها استفاده نمایید.

 

 

 



نحوه ورود به اینستاگرام

برای ورود به اینستاگرام می بایست ابتدا در آن عضو شوید ، در سال های قبل برای ثبت نام در اینستاگرام ، باید نرم افزار را روی گوشی همراه خود نصب می کردید اما امروزه می توانید از طریق وب سایت اینستاگرام نیز اقدام به ثبت نام کنید.

 

عضویت از طریق سایت اینستاگرام :

برای این کار وارد سایت اینستاگرام به نشانی instagram.com شوید و در صفحه اصلی گزینه sign up را انتخاب کنید. فرم مربوطه را تکمیل کنید و منتظر دریافت ایمیل تاییدیه یا پیامک از طریق موبایل باشید . پس از کلیک بر روی ایمیل تاییدیه یا پیامک تاییدیه ، اکانت اینستاگرام شما فعال می شود.

 

 

ورود به اینستاگرام

 

 

عضویت از طریق اپلیکیشن اینستاگرام :

برای این کار پس از نصب نرم افزار و باز کردن آن، بر روی گزینه Sign-up کلیک نمایید و پس از پر کردن فرم مربوطه، کد ارسال شده به گوشی همراه خود را وارد نمایید. سپس با انتخاب یک نام کاربری عضویت خود را تکمیل کنید.

 

ورود اینستاگرام از طریق موبایل

برای ورود به اینستاگرام از طریق اپلیکیشن باید ابتدا از گوگل پلی و یا اپ استور اقدام به دانلود آخرین ورژن اینستاگرام کرده و بعد از نصب آن، در گوشی خود آن را باز کنید. بعد از ورود به برنامه اینستاگرام با صفحه ثبت نام روبرو خواهید شد که برای رفتن به قسمت ورود به اینستاگرام آن کافی ایست نوشته موجود در پایین صفحه sign in را لمس کنید. شایع ترین روش ورود به اینستاگرام هم از طریق برنامه آن میباشد. به همین دلیل حتما برنامه اینستاگرام را در گوشی خود نصب کرده و سپس از طریق آن وارد پیج خود شوید.

 

 

سایت ورود اینستاگرام

 

 

حال شما وارد قسمت ورود به اینستا شده اید و برای وارد شدن به داخل پیج خود، باید اطلاعات اکانت خودتان را در دو کادر موجود در این قسمت که کادر اول اسم پیج و کادر دوم پسورد پیج خود را وارد کرده و سپس آیکون آبی رنگ log in را لمس کنید.البته باید شما از قبل در اینستاگرام حساب باز کرده باشید که در این صفحه نیز اطلاعات آن حساب خود را وارد کنید. به همین منظور اگر تا به حال در اینستاگرام عضو نشده اید کافی ایست در این برنامه پر طرفدار اکانت برای خود باز کنید.

 

ورود اینستاگرام از طریق کامپیوتر instagram.com

برنامه تحت وب ، یک نرم افزار است که کاربران برای استفاده از آن، تنها نیاز به یک مروگر مانند گوگل کروم ، فایرفاکس و … خواهند داشت و نیازی به دانلود یا دریافت CD برای نصب یا به‌ روزرسانی نخواهد داشت. شاید نسخه های اپلیکیشنی هر سامانه یا برنامه ای امروزه طرفدار بیشتری داشته باشند ، اما هنوز برنامه و سامانه های تحت وب طرفداران خود را دارند ، زیرا نیازی به گوشی موبایل نخواهید داشت و با باز کردن مرورگر سیستم خود می توانید وارد این شبکه اجتماعی شده و از امکانات آن استفاده نمایید ، شاید به همین دلیل است که همانطور که در مقدمه گفتیم اینستاگرام برای این نسخه هر روز قابلیتهای جدیدی اضافه نماید. این قابلیت ها که از طریق سایت اینستاگرام یا همان نسخه تحت وب برای شما فراهم است عبارتند از امکان مشاهده‌ ویدئوهای پخش زنده‌ اینستاگرام  ، دسترسی به بخش دایرکت و ارسال و دریافت پیام ، دریافت نوتیفیکیشن ‌ها  ، قابلیت ارسال استوری ، امکان مشاهده پست های خود و دیگران ، امکان لایک ، دیسلایک کنید ، گذاشتن کامنت ، امکان ریپورت ، بلاک کردن و سرچ ، امکان ارسال پست ( عکس ، فیلم با ترفند ) که می توان از هر یک از این امکانات استفاده کرد. 

حال که با قابلیت های نسخه تحت وب شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شدیم ، نوبت به نحوه ورود به اینستاگرام بدون نصب فرا می رسد. 

- شما می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود و با مراجعه به سایت اینستاگرام نسبت به ثبت نام یا ورود به این شبکه اجتماعی اقدام کنید. 

- در این صفحه در صورت درخواست ثبت نام ، بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید و در صورتی که قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in with Facebook کلیک کنید. اگر قصد دارید که با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن همراه خود در این شبکه اجتماعی ثبت نام به عمل آورید، می بایست فیلدهای موجود را پر کنید. آدرس ایمیل یا شماره موبایل ، نام کامل شما، نام کاربری برای اکانت اینستاگرام و رمز عبور چهار گزینه‌ای هستند که باید در فیلدهای ارائه شده وارد کنید. سپس بر روی گزینه آبی رنگ Sign Up کلیک نمایید.

- در صورتی که اکانت اینستاگرام خود را قبلا ساخته‌ اید و حال قصد دارید که از طریق سایت ورود اینستاگرام وارد آن شوید، کافیست در صفحه اول اینستاگرام و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

مشکلات رایج اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام هم ممکن است مانند سایر اپلیکیشن ‌های موبایلی دچار مشکلات عملکردی خاصی شود. بروز برخی از این مشکلات کاملا طبیعی بوده و برخی مشکلات دیگر هم علل دیگری دارند. اگر در حین استفاده از اینستاگرام با مشکلات عملکردی مواجه شدید، حتما پیش از انجام هر اقدامی به موارد زیر توجه داشته باشید. ابتدا گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید. در برخی از شرایط ممکن است مشکلات اینستاگرام پدیدار شده ارتباط مستقیمی با این برنامه نداشته باشند و مشکل از جانب گوشی یا تبلت شما باشد. بنابراین در اولین قدم حتما نسبت به ریستارت کردن دستگاه هوشمندتان اقدام کنید.

در قدم بعدی از به روز بودن یا آپدیت بودن برنامه اینستاگرام نصب شده در دستگاهتان اطمینان حاصل کنید. به روز نبودن اینستاگرام ممکن است منجر به بروز مشکلاتی در عملکرد آن شود. در مرحله بعدی حتما اتصال به شبکه اینترنت خود را بررسی کنید. به منظور استفاده از اینستاگرام باید دستگاه هوشمندتان به اینترنت متصل باشد، در غیر این صورت امکان استفاده از اینستاگرام را نخواهید داشت. بنابراین همواره  اتصال به اینترنت دستگاه و همچنین کیفیت سرویس‌دهی شبکه اینترنت خود را بررسی کنید.

اگر با انجام مراحل و موارد فوق مشکلات ایجاد شده برطرف نشد، توصیه می‌کنیم که یک بار اپلیکیشن اینستاگرام را از دستگاه خود لغو نصب کنید. سپس مجددا جدید ترین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاهتان نصب کنید. با انجام این موارد به احتمال زیاد مشکلات اینستاگرام رفع می شوند. مطالعه مقالات ذیل را برای مشکلات پیش آمده با موضوعات اینستاگرام پیشنهاد می نماییم زیرا می تواند به راه حل برخی از مشکلات خاص اینستاگرام به شما کمک نماید :

به منظور پاک کردن اکانت اینستاگرام مطالعه مقاله : دیلیت اکانت اینستاگرام

به منظور حل مشکل ورود به اینستاگرام مطالعه مقاله : مشکل ورود به اینستاگرام

به منظور حل مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام مطالعه مقاله : لود نشدن استوری اینستاگرام

به منظور اطلاع از بازدیدکنندگان اینستاگرام مطالعه مقاله : چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟

به منظور اطلاع از ریپورت اینستاگرام و خارج شدن از ریپورت اینستاگرام مطالعه مقاله : ریپورت در اینستاگرام 

به منظور بازیابی اکانت اینستاگرام مطالعه مقاله بازگرداندن اکانت اینستاگرام 

به منظور داشتن چند اکانت اینستاگرام مطالعه مقاله چگونه دو اکانت اینستاگرام داشته باشیم 

به منظور آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام مطالعه مقاله دانلود عکس پروفایل اینستاگرام 

به منظور فهمیدن شماره تلفن اکانت اینستاگرام مطالعه مقاله نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام

را به شما پیشنهاد می نماییم.

منبع : ورود به اینستاگرام





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: